Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2008 23:00 - Здравей, любов
Автор: glarus Категория: Хоби   
Прочетен: 7088 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 26.09.2008 15:43


Аз те търсех. И почти нарочно.
Почти не вярвах, че ще те намеря.
Бях пълен с грешни мисли.
И те търсех
във тази дневна нощ, в която светеше
голямата слънчева луна отгоре.image

Ти ме погледна със вечерен поглед
и имаше най-утринните устни,
които съм целувал някога...
image

И чак тогава аз се сетих вече -
 и все пак те попитах как се казвашimage

 - Любов!
Ах, да! Любов!
Аз бях забравил.
Здравей Любов!
Защо си тъй различна?
Кой те научи тъй да се целуваш?
Къде живееш, може ли да вляза?
image

Леглото е почти домашно,
помниш ли тук някъде май имаше пиано?

Тук някъде, а може би там някъде, 
Ти същата, а може би -  Тя другата, 
седеше независима на стола
 и весело и дълго ми говореше...
image

Ти се събличаш. 
                    Колко си пораснала
все пак, Любов!
Все пак, Любов ли казах?
А аз почти те бях забравил вече.
Как странно е това взаимодействие
на Слънце и Луна във тази нощ
през твоето прозорче без пердета.
image

Ти си загадъчна във свойта опитност,
ти си самоуверено безпомощна,
когато искаш да ме изненадаш
с това,
 че си съвсем
                 съвсем
                        различна.
Любов, ти плачеш! 
Плачеш ли наистина?
Ти плачеш.
И сълзите ти  са черни -
навярно от молива под очите ти.
Наистина ли ти е тъжно?
image

Знаеш ли,
ти пак си същата, съвсем еднаква си - 
а аз съм друг,
а аз съм друг,
Любов.

Ти плачеш, а аз не вярвам на сълзите ти,
не вярвам на ръцете ти,
на устните,
на тялото не вярвам
и на думите.
И нищо,нищо няма да ти кажа 
на тръгване...
На тръгване от теб. 
image

Как да повярвам в теб? Ще ме научиш ли?
Как да изтрия с устните си - устните
на всичките, които си целувала?
Как да отскубна с пърстите си - пръстите
на всичките, които си прегръщала?
Как да премахна с думите си - думите
 на всичките, които са те викали
фамилиарно - весело по име?
А името ти е почти измислица.image

Прости любов!
Усмихвай се. И аз ще се усмихвам.
А може би пак ще се срещнем някога
на някоя безлична дневна улица
вечерните ни уморени погледи
и може би тогава ще сме истински
и ти
  и аз. 
Наистина е весело.
Наистина до болка ми е весело,
че пак...
 че все пак
тръгвам да те търся
и може би ще те намеря някога.
image Н. Йорданов






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Поздрави !
25.09.2008 23:04
Истинско е !Супер е !
цитирай
2. evchet0 - Страхотно е !!!
25.09.2008 23:46
Страхотно е !!!
цитирай
3. cornflower - Добро утро, любов!
26.09.2008 08:28
Добро утро, любов!
цитирай
4. iliada - Поздравления за постинга
26.09.2008 08:30
Оригинален стих и подходящи фотоси!
А Недялко Йорданов ми е любим!
Благодаря ти!
цитирай
5. glarus - Благодаря
26.09.2008 19:47
на всички вас, че бяхте тук!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: glarus
Категория: Хоби
Прочетен: 3566614
Постинги: 84
Коментари: 1513
Гласове: 8851
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930