Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2008 12:23 - Възрожденска есен в есента
Автор: glarus Категория: Хоби   
Прочетен: 5674 Коментари: 10 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Пътуваме, но защо все пак пътуваме?  Дали само онова, което подпомага някаква определена разумна задача, или нещо далечно по- безформено, по - малко целенасочено, ирационално, без истинска цел, нещо , което ни се явява, когато въобще не ни е нужно, а го няма, когато ни се струва, че не може без него. Прави ли ни опитът по- мъдри или само по - отракани?
image
image
Светът при пътуване се превръща в струпване на образи,  картини и всичко става леко, без тежест, като че трепти в някакво празно пространство.
imageimage
И така щракам си през колата  разни пейзажи, сбор от какво ли не... 
image
Но когато за пръв път виждам нещо, то е като миг, най - чисто появяване, защото липсват спомени да ме вгорчат или озарят от познати сетивни образи.
Моментално решавам ще вляза в 19 век  за да избягам за малко от познати шумове, възприятия, вкусове  миризми и цветове на света, в който живея.
imageimage

И тук ще ме посрещне есента, но тя за мен е по различна, усещам дори
смеха на поовехтелите мартеници, които  си чакат търпеливо пролетта.

imageimage
И цветовете като , че ли са по- други и  бялото по -бяло  и есента по- чиста
 и небето по- близко...
imageimage
Замириса ми на топъл  хляб от пещта...
imageimageimageimage

Възрожденско бяло , кафяво,  тишина  и есента...
imageimage
смесва се  скамбанен звън от Възнесенската църква и цветове 
се променят в по - меки...
imageimageimage
 Великолепието на възрожденска есен в есента е магично...
Не ми се тръгва, но трябва да се откъсна от 19в.
 А, ето го Софроний Врачански 
  благославя ме в бързите ми крачки към  града, той е светец и може би знае,
че  кривнах от отговорните си задължения за малко....
Намигна ми  доволно  или така  поне  ми се стори - че намерих време и за това.
image
Доскоро! Когато можеш пак ела!
Благодаря ти отче.
image
В едно пътуване толкова различна видях есента...
imageimage



Тагове:   есен,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Благословен е този...
01.12.2008 13:12
Благословен е този, който във всяко нещо може да открие красотата. Дважди по-благословен е този, който успява да я покаже и на другите! Благодаря за красивото настроение!
цитирай
2. glarus - До анонимен
01.12.2008 17:33
Да стига да искаш да я потърсиш, има я навсякъде около нас , тя дори не се крие, а понякога от бързане я пропускаме и отминаваме. Човек може сам да си я открие за себе си и след това нищо и никой да не може да го срази, каквото и да го очаква през деня, защото тя остава в него.
А я показва , защото и други имат нужда от нея.
Това наистина ме докосна и разтовари за някакви си 10 мин. и остави в мен хубави чувства.
Дори си помислих, че ми се живее повече в 19 в.
Благодаря за хубавите думи.
цитирай
3. glarus - кеtbaloo
01.12.2008 17:44
Радвам се, че ти доставих удоволствие и се поразмечта...
И аз я предпочетох за малко, тя е най-хубавото останало ни от периода на възраждането на нашия народ и докосва дълбоко.
цитирай
4. rumyrayk - супер,
01.12.2008 22:06
близко ми е:)
цитирай
5. iliada - Много е красиво
02.12.2008 08:14
и много българско .......
Поздравления за постинга!:)
цитирай
6. letisi - пътуваме за да намерим онези части от себе си,
02.12.2008 08:31
които ни липсват...може би..поздрави и много усмивки:)))
цитирай
7. glarus - iliada
02.12.2008 14:03
Благодаря най- силно изразено българското в архитектурата, в стила и изкуството културата и напредъка в това от последните векове си остава във възраждането.
цитирай
8. glarus - letisi
02.12.2008 14:04
вероятно си права, може би това ме кара напоследък да се спирам на такива места.
Поздрави и хубав ден!
цитирай
9. bqlaroza - daa
03.12.2008 10:43
samo za sex e v tezi ku6ti4ki,,,
цитирай
10. glarus - Навремето са
12.12.2008 09:16
имали много деца, правили са направо деца след една ракия и салата на чардъка.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: glarus
Категория: Хоби
Прочетен: 3563747
Постинги: 84
Коментари: 1513
Гласове: 8851
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930