Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2015 20:20 - Съществуват само дух и построения. Културата, която не е споменала нито една вещ.
Автор: kikowsky Категория: Други   
Прочетен: 4116 Коментари: 1 Гласове:
9

Последна промяна: 19.01.2017 19:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Има едно нещо, което е наистина странно в магурските рисунки и го разбирам чак сега. То е толкова фрапантно, че не съм могъл дори да си го представя, не съм могъл да си позволя да го забележа.
В Магура...
... няма вещи. В магурските рисунки няма вещи, няма предмети, няма вещество, няма материя, няма околен свят.
Там има само дух и душа и техните състояния.
Това значи само едно - че всичко веществено е само провява на духа, душата и техните състояния.
Мислел съм за тази теза преди - че умът и съзнанието творят света и, че вещественото е само илюзия, само проекция. Ама това никога не ме е впечатлявало особено силно.
Обаче с годините повярвах много в истинността на магурския запис, защото го намерих да се потвърждава във всичко. Сега, когато Магура ми казва, че няма вещи, тръпки ме побиха. Защото сега вече го повярвах.
Вие представяте ли си го - цяла една култура, в цялата философия на която няма никаква вещ?

Зацепих това, докато гледах интервю с проф. Дамян Попхристов, в което той казваше, че според богомилите съзнанието сътворява света.

Ако се чудите къде да отидете тази година, не пропускайте Белоградчик. Благодарение на работата ми сега Белоградчишките скали вече не са само едно имагинерно понятие, ами се състоят от конкретни места и обекти, които са достатъчни за поне 5 дни обиколки. Посетете ги сами с помощта на Езотеричната карта на Белоградчишките скали, от която можете да си направите файл за gps, или пък се обърнете към мен за съдействие. Моите Белоградчишки турове през 2017 година.

Кирил Кирилов

 


.



Гласувай:
9



1. podvodni - Хи-хи-хи, ми това е! Т. е. за това ...
25.03.2015 22:02
Хи-хи-хи, ми това е!
Т.е. за това се говори в последните 15 години от когато интернет яростно се разпространява в света.
Духът определя материята!
Нашите мисли създават нашата действителност такава каквато искаме да я има. Волю или неволю.
За това в древните текстове на всякъде име едно главно предупреждение - Внимавай какво си мислиш и пожелаваш!

Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kikowsky
Категория: Други
Прочетен: 2571704
Постинги: 471
Коментари: 2828
Гласове: 8176
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031